Hong Kong Trip 2015


Posting ni sebenarnya belum ready. Tapi aku tak sabar nak post. Bukan sebab ceritanya urgent sangat untuk dipublish. Tapi sebab aku tak sabar nak tengok macam mana rupa blog aku ni bila dah ada banyak isi.

Jadi, ini cuma pra-entri berkenaan trip kami sekeluarga. Dah lama pun, 15-17 Nov tahun lepas. Memang banyak nak tulis untuk bacaan sendiri pada masa akan datang, mungkin juga boleh share beberapa tips (itu pun kalau aku masih ingat). Tapi sebenarnya pergi Hong Kong taklah mencabar sangat, dah banyak sangat tips orang lain share di internet.

Aku tampalkan gambar sahajalah dulu.

Masing-masing excited baru sampai Hong Kong.

Tsim Sha Tsui

Adam yang dipaksa senyum everytime nak ambil gambar.






View Victoria Harbor dari Tsim Sha @11.30pm

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top